Tesne pred Vianocami som objednávala z jedného internetového obchodu s kozmetikou a potravinami. Keďže sme si objednávali na môj účet viacerí, aby sa ušetrilo na poštovnom, tak sa nazbierala dosť vysoká objednávka. Prišiel poštový kuriér a balík som zaplatila hneď pri preberaní na dobierku. Keď som ho otvorila, našla som v ňom iba 1 med namiesto štyroch, ktoré mi boli vyfakturované a ktoré som aj zaplatila pri preberaní… Ešte raz som prehrabala celú krabicu s výplňou, ale tie medy tam fakt neboli. Jedna z prvých vecí, ktorá ma napadla bola, že by mi kľudne ani nemuseli veriť, že som tam tie medy naozaj nemala. Na chvíľu som sa zľakla, lebo takáto škoda by mi celkom dobre zruinovala môj (už tak dosť pohnutý) predvianočný rozpočet. Hneď som začala zisťovať ako to zreklamovať. Na ich webovej stránke bola akurát korešpondenčná adresa, kam zaslať reklamovaný tovar, inak nič iné ako postupovať v takomto prípade, keď niečo chýba. Okrem nej tam bola ešte mailová adresa v prípade otázok. Napadlo ma teda napísať priamo e-mail na tú informačnú adresu. Ako prvé som sa začala modliť za tých ľudí, ktorí tam pracujú a o múdrosť ako ich osloviť s tým, čo sa stalo. Potom som poslala e-mail s krátkym popisom viac-menej iba s otázkou, či je potrebné poslať reklamáciu na ich korešpondenčnú adresu alebo ako v takomto prípade postupovať. Na e-mail mi odpovedali už za 4 minúty, v ňom sa mi ospravedlnili, že sa pravdepodobne stala chyba v balení a že ešte v ten deň mi chýbajúce tri medy dopošlú. Dodatočný balík poslali ešte 1. triedou a ako bonus mi tam pribalili vzorku kvalitného kokosového oleja. A najväčšia sranda na tom bola, že akurát v ten deň (skôr ako prišiel kuriér s tým balíkom) som rozmýšľala ísť do drogérie a kúpiť presne kokosový olej! 😀 Pritom predtým som ho nikdy nekupovala… Takéto „náhody“ ma vedia potešiť najviac. Ježiš je dobrý príhovorca 🙂 .
Barbora